A Sharp újra megjelenik, mint TV márka Európában

1. Oldal

Az Európában 2017 első negyedében megjelenő mind az ötven Sharp márkájú TV-t már nem a japánok, hanem a szlovák Universal Media Corp. (UMC) állítja elő, és lesz köztük 190 centis (75 inch) képméretű is.


A Sharp valaha az LCD TV technológia és gyártás élvonalbeli márkája volt, de pénzügyi nehézségei miatt mára kiszorult a TV világpaicról. A tajvani Foxconn cég nemrégiben vásárolta fel a céget, de még ezt megelőzően a Sharp eladta a TV márka használatának jogát a szlovák UMC-nek. Az USA-ban ugyanezeket a jogokat a kínai Hisense vette meg.

Sharp TV_2017.jpg
Az IFA 2016 kiállításon az UMC bejelentette, hogy 2017 elején összesen ötven 61 és 190 cm (24 és 75 inch) közötti képátlójú Sharp márkájú TV-vel jelenik meg az európai piacon, melyek közül 19 Ultra HD felbontású lesz. Az utóbbiak a 6-os vagy magasabb szériákba tartoznak, míg az 5-ös széria Full HD készülékekből áll. Minden 82 cm (32 inch) és e feletti képméretű modellbe Harman Kardon hangszórókat építenek.

A csúcsmodell CUF8772 az Ultra HD mellett a nagy dinamikatartományt (HDR) is támogatja.

Bár a Sharp és a Google az elsők között állapodtak meg az Android TV használatáról, a japánok sosem kínáltak készüléket ilyen operációs rendszerrel Európában, mielőtt eladták volna a névhasználati jogot. A szlovákok készülékeiben sem ez, hanem „Aquos Net +” okos TV platform működik majd. Ezen túlmenően a legtöbb TV tudja a HEVC dekódolást, a Wi-Fi Miracast képernyőtükrözést okostelefonról, táblagépről és a DLNA hálózati tartalomelérést.

A jövő év elejétől Európában kapható Sharp TV-k árait még nem jelentették be.

Kapcsolódó linkek:

A Foxconn felvásárolta a Sharpot
A Sharp kilép az amerikai TV piacról, helyét a Hisense veszi át
A Sharp kivonul Európából, márkaneve egy szlovák cégé

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .