Az LG 2005 végére az európai plazma piac elsőszámú gyártója kíván lenni

1. Oldal

Az LG a plazma TV-k iránti növekvő szükségletek kielégítésére az év végéig 300.000-ről 600.000 egységre növeli éves gyártókapacitását lengyelországi gyárában. Ezzel együtt fokozza európai marketingtevékenységét, bővíti disztribúciós csatornáit.
Az LG Electronics szorosabbra kívánja fűzni stratégiai partnerkapcsolatait a vezető helyi elosztókkal, így erősítve meg disztribúciós hálózatát. A cég agresszív marketingpolitikájának fő oka a síkpaneles és ezen belül a plazma TV-k iránt mutatkozó, dinamikusan növekvő piaci igény. A cég marketingaktivitásával 15 %-os piaci részesedést, s így első helyet szeretne elérni az európai plazma TV piacon. Az LG célja, hogy a 2004-ben elért hozzávetőleg félmillió darabos eladást 2005-ben megduplázza.

A 2005-ös CeBIT-en bemutatott LG plazma és LCD TV-k
A 2005-ös CeBIT-en bemutatott LG plazma és LCD TV-k


Az LG Electronics a leányvállalatok egységesített marketingjével, tökéletesített üzleti folyamatokkal és innovatív megoldásaikkal a márkanév erősítésére törekszik. Ennek okán a csúcstechnológiájú síkpaneles képernyők sikereire alapozva azt tervezik, hogy kiterjesztik a felső kategóriájú, un. NDP (New Display Products) termékeik, köztük a plazma és LCD tv-k értékesítését.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .