Panasonic PT-AE500E – az elérhető álom?

Külső


Bár néhány hónapja külföldön már tarol a Panasonic legújabb házi-mozi vetítője, hazánkba nem olyan régen érkeztek az első készülékek, melyek közül izgalommal vegyes kíváncsisággal kaptunk kezeink közé egyet, hogy alaposan szemrevételezhessük.
Nem tudni mennyire írható a marketingesek számlájára az a temérdek misztérium, amely a vetítő fejlesztését övezi, de mindenképp hatásos. Állítólag a cég hollywoodi kutatóbázisán „a filmgyártás legkiválóbb színkémikusai vettek részt a PT-AE500E1734 modell páratlan színhűségének kidolgozásában”.

Ezen felül azonban nemzetközi berkekben az a szóbeszéd járja, hogy ebben a modellben is ugyanaz az Epson folyadékkristályos panelegyüttes felel a képalkotásért, amely a legnagyobb konkurens SANYO PLV-Z21449-ben is csücsül. Ez még nem volna baj akkor, ha a pletykák szerint nem egy hibás szériáról lenne szó, amelynél avatott szemek hamar felfedezik a függőleges sávosodást. Nem csoda, ha ezek után a szokásosnál nagyobb érdeklődéssel fogtunk neki a mutatványnak.


ae500_slant.jpg

Külső

Nem okozott nagy meglepetést a külcsín, lényegében az elődök, vagyis az PT-AE200E és PT-AE300E modellek átfésült változatáról van szó. Erősen szögletes, azaz téglatestforma, amely ráadásul fémes színezetű köntöst kapott, így összhatásában kissé ipari, szépnek, vagy formatervezettnek semmiképp nem nevezhető darab. Ezzel szemben bizalomgerjesztő, s talán sokak számára ez a fontosabb érv.

Bizalomgerjesztő a megszokottnál nagyobb méretű lencse is, amely a kitűnő kép egyik záloga lehet. A hátfalon találjuk a csatlakozókat és egy hatalmas ventillátort.

Talán ennyi bőven elég a külső tényezőkről, a házi-mozizás úgyis sötétben zajlik.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .