A HÁZI-MOZI ADATBÁZIS
oldalak készülékek adatait tartalmazzák. Az oldalakon a készülékek előrendezhetőek, adatlapjaik megtekinthetőek és összehasonlíthatóak. A készülékekből összeállítható a KIVÁLASZTOTT TERMÉKEK listája.
 
HÁZI-MOZI ADATBÁZIS
KÉPMEGJELENÍTŐK
FRONT VETÍTŐ
PLAZMA TV, KÉPERNYŐ
LCD TV
LED LCD TV
HÁTULRÓL VETÍTŐS TV (HVTV)
HANGSUGÁRZÓK
FRONT / CENTER / SURROUND
MÉLYSUGÁRZÓ
HANGSUGÁRZÓ KÉSZLET
ERŐSÍTŐK
AV VEVŐERŐSÍTŐ, ERŐSÍTŐ
AV PROCESSZORELŐERŐSÍTŐ
TELJESÍTMÉNY VÉGERŐSÍTŐ
HÁZI-MOZI RENDSZER
MŰSORFORRÁSOK
DVD/BLU-RAY LEJÁTSZÓ
DVD FELVEVŐ
A HÁZI-MOZI PORTÁL NEM INTERNET ÁRUHÁZ ÉS NEM FOLYTAT KERESKEDELMI TEVÉKENYSÉGET!
Az adatbázis a tájékozódást szolgálja, ha pontatlanságot talál benne, vagy részt venne karbantartásában, jelentkezzen!
E-mail: info@avcreative.com
OKOSODÓ
Az alábbi oldalakon, a házi-mozi alapfogalmaival, technológiáival ismerkedhet meg. Célunk az, hogy minden megtalálható és érthető legyen, amit erről a témáról tudni kell és érdemes.
Házi-mozit, okosan I. (Tervezés)
Házi-mozit, okosan II. (Vásárlás és gyakorlat)
Milyen TV-t vegyek?
A házi-mozi hangja
A házi-mozi képe
GY.I.K.
(Gyakran Ismételt Kérdések)
CIKKEK
Dolby Atmos a házi-moziban
Akciós ajándékok LG televíziókhoz
Milyen TV-t vegyek? (2013.)
Mi értelme az ívben hajlított képernyőjű TV-knek?
Ilyen volt 2012. és talán ilyen lesz 2013. a házi-moziban
» további írásaink
SZAKCIKKEK
Dolby Vision: a jövő fényes, kontrasztos, színgazdag képe
Milyen is lesz az Ultra High Definition TV azaz UHDTV
A házi-mozi hangja
Antennák a digitális földi televíziós műsorsugárzás vételéhez
A házi-mozi mélyhangjairól
» további írásaink
TERMÉKEK
Milyen is az első kapható OLED TV?
Sony KDL-32EX600: LED LCD TV mindenkinek
Pioneer KURO PDP-5080XA: a fekete dicsérete
JVC DLA-HD1: mire képes a kontrasztbajnok?
Pioneer PDP-507XD: plazma TV a tökéletesség útján
» további írásaink
keresés  
BELÉPÉS    FÓRUM SÚGÓ       
GURU - 2011. július 3., vasárnap 
Az LG szerint 5-ből 4 néző az ő passzív 3D TV-jét preferálja (Frissítés)
Az aktív és passzív 3D TV-k gyártóinak háborújában az LG provokál újabb csatát egy közvélemény-kutatással, amiben a nézők az LG CINEMA 3D passzív készülékét hasonlíthatták össze a Samsung és a Sony aktív 3D TV-ivel.

Az LG szerint egy közvélemény-kutatás igazolja, hogy a nézők több mint 80 százaléka jobbnak ítéli az általuk alkalmazott új generációs passzív 3D TV technológia nyújtotta 3D élményt összességében, mint amit a Samsung és a Sony aktív 3D TV-i kínálnak.

aktív_passzív_3D_szemüvegek.jpg

Az LG Electronics USA megbízásából a Morpace Inc. közvélemény-kutató által idén májusban levezényelt felmérésben a megkérdezett fogyasztók az Egyesült Államokban forgalmazott LG CINEMA 3D TV-k egyik 119 centis képátlójú készülékét hasonlíthatták össze a Samsung illetve a Sony egy-egy 117 centis aktív képzáró szemüveggel nézhető 3D LCD TV modelljeivel. A szemüvegekről valamint a gyári alapbeállításban működő tévékről eltüntették a márkajelzéseket és a négy készüléken ugyanazon képtartalmat megjelenítve a nézők eldönthették, hogy különböző szempontok szerint melyiket preferálják. Az összességében nyújtott 3D élmény mellett, a 3D képminőségre, a 3D hatásra és a 3D szemüvegre vonatkozóan is felmérték a fogyasztók visszajelzéseit és állítólag a válaszadók több mint háromnegyede ezeket tekintve is az LG CINEMA 3D passzív technológiáját részesítette előnyben.

Hogy a felmérés eredményét milyen egyéb tényezők befolyásolták (például a megkérdezettek milyen távolságból és milyen felbontású képeteket nézhettek, a készülékek milyen megvilágítási körülmények között és pontosan milyen elrendezésben voltak láthatóak) nem tudható. Az viszont beszédes, hogy a közvélemény-kutatásra hivatkozva az LG egy meglehetősen agresszív marketingkampányba kezdett a héten vezető amerikai lapokban, amelyben egyszerűen a következőre szólítja fel vetélytársait: „Hé Sony és Samsung, jobb ha maradtok a 2D-nél”.

Frissítés:

A fentiekre reagálva a Samsung és a Sony egyaránt arra emlékeztetnek, hogy a 3D TV-k értékesítésében jelenleg még mindig az aktív képzáró szemüveges technológia dominál. A Sony egyik vezetője a következő szavakat használta: „A vásárlók a pénztárcájukkal választanak”. A Samsung egyik illetékese pedig az NPD piackutató 2011 májusi, a 3D TV eladási adataira hivatkozva azt mondta: „az aktív felülmúlja eladásokban a passzívat több mint 6 az 1 arányban.”


A semleges fogyasztók számára persze elsősorban az a kérdés, érdemes-e egyáltalán ma 3D TV-t vásárolni?

Kapcsolódó linkek:

Az aktív és a passzív szemüveges 3D TV-k gyengéi
LG: már idehaza is kaphatóak a CINEMA 3D TV-k
Eldurvult LG - Samsung vita a 3D TV technológiákról
Új típusú polarizált 3D LCD TV technológia
Megosztás Facebook-onMegosztás Facebook-on
Megosztás Twitter-enMegosztás Twitter-en

MEGTEKINTEM A HOZZÁSZÓLÁSOKAT - ÚJ HOZZÁSZÓLÁS ÍRÁSA

(eddig 4 hozzászólás érkezett a hírhez)
LEGFRISSEBB HOZZÁSZÓLÁSOK:
#5   Mauro 2011. július 9., szombat - 10:37 válasz erre
ez a bejegyzés válasz GURU bejegyzésére (#4)
köszi az infot.
#4   GURU 2011. július 9., szombat - 10:27 válasz erre
ez a bejegyzés válasz Mauro bejegyzésére (#3)
Szia Mauro!

Én nem foglalnék állást abban a kérdésben, hogy a passzív vagy az aktív 3D ad-e jobb 3D élményt. „Az aktív és a passzív szemüveges 3D TV-k gyengéi” című cikkben (klikk rá!) szereplő független vizsgálat eredményei hitelesnek tekinthetőek ebből a szempontból.

Azok, akik látászavar miatt nem képesek az un. binokuláris látásra, se az aktív se a passzív 3D technikával nem érzékelik az így előállított képmélységet.
#3   Mauro 2011. július 9., szombat - 9:33 válasz erre
Szia Guru!

A passzív 3D jobb 3D-s élményt ad az aktív 3D-nél? Azok is láthatják akik az aktív 3D-t nem látják?
#2   augustus 2011. július 3., vasárnap - 21:38 válasz erre
Hé LG, jobb ha maradtok a mikrosütőnél!
megtekintem az összes hozzászólást
 
hazi-mozi.hu a Twitter-enhazi-mozi.hu a facebook-onhazi-mozi.hu RSS - Hírek, cikkek
LEGFRISSEBB 5
» LCD TV kérdések
[2014.10.21. 13:12]
» Erősítő hibák
[2014.10.20. 18:39]
» Projektorok
[2014.10.17. 21:11]
» Miért nincs hang?
[2014.10.15. 12:14]
» Házimozi összekötés tv -vel segítség!
[2014.10.11. 22:29]
PARTNEREINK