OLED TV: az LG uralja a 2018-ban várhatóan 50%-kal bővülő piacot

A Digitimes közlése szerint az LG 1,5 millió tavaly kiszállított készülékkel és 75%-os részesedéssel abszolút vezetője az OLED TV piacnak, ami a tavalyi 2 millióról idén 3 millióra bővülhet.


A Digitimes cikke szerint az LG Electronics (LG) és más készülékgyártók növekvő igényeinek kielégítésére az LG Display a tavalyi 2 millióról 2018-ban várhatóan 3 millióra növeli a nagyméretű OLED panelek gyártását, hogy azokból aztán OLED TV készülhessen.

Ahogy tavaly, úgy idén is minden bizonnyal az LG szállítja majd a legtöbb OLED TV-t a piacra, a tavalyi 1,5 millió után idén nagyjából 2 milliót, vagyis a teljes mennyiség 66%-át. A Sony a tavalyi 200.000 készülék után idén 500.000 OLED TV-t tervez piacra dobni, amivel némileg növeli piaci részesedését. A fennmaradó 500.000 idén piacra kerülő OLED TV-n többek között a Panasonic, a Philips, a Loewe és különböző kínai márkák osztoznak majd.

Az ezekbe az OLED TV-kbe kerülő panelek szinte 100%-a az LG Display terméke, mely rövidesen elkezdi a tömegtermelést 10,5. generációs OLED gyárában, melyből a CES 2018 kiállításon bemutatott világelső 223 centis (88 hüvelykes) 8K OLED TV panelje is származik.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.