OLED TV: az LG uralja a 2018-ban várhatóan 50%-kal bővülő piacot

A Digitimes közlése szerint az LG 1,5 millió tavaly kiszállított készülékkel és 75%-os részesedéssel abszolút vezetője az OLED TV piacnak, ami a tavalyi 2 millióról idén 3 millióra bővülhet.


A Digitimes cikke szerint az LG Electronics (LG) és más készülékgyártók növekvő igényeinek kielégítésére az LG Display a tavalyi 2 millióról 2018-ban várhatóan 3 millióra növeli a nagyméretű OLED panelek gyártását, hogy azokból aztán OLED TV készülhessen.

Ahogy tavaly, úgy idén is minden bizonnyal az LG szállítja majd a legtöbb OLED TV-t a piacra, a tavalyi 1,5 millió után idén nagyjából 2 milliót, vagyis a teljes mennyiség 66%-át. A Sony a tavalyi 200.000 készülék után idén 500.000 OLED TV-t tervez piacra dobni, amivel némileg növeli piaci részesedését. A fennmaradó 500.000 idén piacra kerülő OLED TV-n többek között a Panasonic, a Philips, a Loewe és különböző kínai márkák osztoznak majd.

Az ezekbe az OLED TV-kbe kerülő panelek szinte 100%-a az LG Display terméke, mely rövidesen elkezdi a tömegtermelést 10,5. generációs OLED gyárában, melyből a CES 2018 kiállításon bemutatott világelső 223 centis (88 hüvelykes) 8K OLED TV panelje is származik.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .