Samsung: a 2019-es The Frame és The Serif TV-kről

A Samsung a CES 2019 kiállításon bemutatja új, már QLED „képminőségű” The Frame és The Serif TV-it továbbfejlesztett Smart funkciókkal.


A Samsung már a januári Las Vegas-i kiállítás előtt bejelentette két megújuló „lifestyle” TV-jét, a különleges designú The Frame (képkeret) és The Serif TV-ket. A hagyományos TV-k formatervén túlmutató két készülékkel a Samsung a kezdetektől azt igyekezett újragondolni, hogy egy TV hogyan illeszkedhet a modern életterekbe.

Jongsuk Choo a Samsung Visual Display alelnöke szerint: „A hagyományos TV csak a műszaki jellemzőkre összpontosított, mint a képminőség és a tudás, de ma a TV-k életstílus-platformok, melyek belefolynak a fogyasztók mindennapi életébe. Az idei The Frame és The Serif TV modellek olyan továbbfejlesztett lifestyle TV-k, melyek eddig soha nem tapasztalt élményt nyújtanak.”

A 2019-es The Frame és The Serif TV-k LCD paneljét a Samsung már alkalmazza a QLED elnevezéssel illetett kvantumpont technológiát, ami mélyebb feketét, jobb kontrasztot és 100% színtérfogatot kínál.

Az Yves Behar közreműködésével 2017-ben megalkotott és idehaza ez évtől kapható The Frame amikor éppen nem tévéként funkcionál Art képmódban digitalizált festményeket és művészi képeket jelenít meg képernyőjén, megvilágításérzékelője pedig a szoba környezeti fényeihez igazítva a színeket optimalizálja a képet. A The Frame Art Store által kínált több mint 1.000 kivételes műalkotás és fotó között már az Uffizi képtárból származó Leonardo da Vinci és Botticelli képek valamint Van Gogh Múzeum gyűjteményének darabjai is megtalálhatóak.

A 2019-es The Frame TV-kben működik a márka mesterséges intelligenciaalapú Bixby hangasszisztens funkciója is.

A neves ipari formatervezők Ronan és Erwan Bouroullec által tervezett és 2015-ben megjelent The Serif TV 2019-es változatában már működik az idei Q szériájú modellek Háttér (Ambient) módja is, amivel a TV akkor is élvezhető látványt nyújt, ha nem film vagy más műsor van a képernyőn. Ilyenkor ugyanis a képernyő kitölthető a mögötte lévő fal színével, mintázatával és megjeleníthetőek rajta egyéb információk is.

Azt egyelőre még nem tudni, hogy az új készülékek mikor és mennyiért lesznek kaphatóak, de a CES 2018-on egy „nagy lifestyle TV kiállítói zónában” mutatja be azokat.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .