HaziMozi

Samsung: Apple Music alkalmazás a márka 2018 utáni Smart TV-in

A Samsung elsőként integrálja az Apple Music zenei streaming szolgáltatást Smart TV platformján, de csak a 2018-as és azutáni készülékeken.


A Samsung közleménye kiemeli, hogy „első TV-márkaként integrálja az Apple Music-ot Smart TV platformján”, így több mint 100 ország fogyasztói számára teszi lehetővé, hogy okos TV-iken hirdetésektől mentesen élvezhessék a zenei streaming szolgáltatás több mint 60 millió dalát, zenei videóit és világhírű zenei szakértők által összeállított lejátszási listáit.

A Samsung 2015 óta alkalmazza TV-in a Tizen platformot, de az iTunes megszűnésével most már külön alkalmazás csak a 2018-as és azutáni Tizen alapú okos TV-ken lesz elérhető. A cég továbbra sem hajlandó frissíteni a Tizen rendszerszoftvert. A 2017-es modelleken még a Tizen 3.0 verzió működik, míg a 2018-as készülékeken a Tizen 4.0.

Salek Brodsky, a Samsung stratégiai együttműködésekért és üzletfejlesztésért felelős alelnöke szerint: „Tavaly mi voltunk az első Apple TV app–ot kínáló tévégyártó, és ma elsőként kínálunk Apple Music alkalmazást is. Partnerkapcsolatunk az Apple-el nélkülözhetetlen szerepet játszik abban, hogy páratlan szórakoztatási lehetőségek sorát nyújthassuk a fogyasztóknak, különösen, hogy nagyobb tartalomválasztékból kereshessenek TV-ikről”.

Miután vezető TV gyártók készülékeinek sora kapták már meg az Apple Airplay 2 és HomeKit támogatást és az Apple TV app alkalmazást, így várható, hogy a közeljövőben további partnerek TV-in is megjelenik majd az Apple Music, ami már ott van az Apple TV médiadobozon is.

Az érintett Samsung Smart TV-k felhasználói készülékük App Store-jából tölthetik le az Apple Music alkalmazást, majd bejelentkezhetnek a már meglévő Apple ID használatával, vagy új előfizetést kezdeményezhetnek, és 3 hónapig ingyenesen kipróbálhatják ki azt új, egyéni, családi vagy diák előfizetéssel.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Exit mobile version