IFA 2020: „innovatív új koncepció” szerint megrendezve

A rendezők Twitter közlései szerint sort kerítenek az idei berlini IFA 2020 kiállításra is, de merőben új megközelítéssel.


A járványos COVID-19 betegség elkerülésére világszerte meghozott ellenintézkedések részeként jó ideig tiltottak lesznek még a tömegrendezvények, így a szórakoztatóelektronikai és háztartási-készülék iparág legfontosabb éves európai kiállítása sem lesz személyesen megtekinthető.

Úgy tűnik azonban, hogy az IFA 2020 szervezői és rendezői a színfalak mögött azon dolgoznak, hogy valamilyen formában biztosítsák az esemény folyamatosságát.

Az IFA hivatalos Twitter hírcsatornája már bejelentette, hogy lesz kiállítás, de egy eddig még nem részletezett formában.

A vonatkozó Twitter bejegyzések az alábbiakat tartalmazzák:

„Azt követően, hogy a berlini kormány 2020. október 24-ig megtiltott minden 5.000-nél több résztvevőjű rendezvényt, az IFA Berlin várhatóan megy tovább 2020-ban, de egy innovatív új koncepcióval.”

„Ennek eredményeként az IFA Berlin, a világ legnagyobb fogyasztói elektronikai és háztartási készülék kiállítását nem lehet majd a szokásos módon lebonyolítani.”

„Az IFA szervezői, a gfu és a Messe Berlin számítottak erre, és már több hete több alternatív koncepciókról tárgyalnak.

Jól halad egy olyan koncepció kidolgozása, amely lehetővé teszi, hogy az IFA teljesítse iparágunk számára alapvető funkcióit – mint a technológiai innovációk globális bemutatása és a márkák, gyártók, kereskedők és a média fontos találkozóhelye. A gfu és a Messe Berlin a közeljövőben bemutatja az IFA 2020 frissített koncepciójának részleteit.”

Joachim Kamp, a gfu fogyasztói és háztartási elektronikai felügyelő bizottságának elnöke szerint: „Számítottunk erre a fejleményre, tekintettel a folyamatosan kialakuló járványra, és méltányoljuk, hogy mostanra van egy egyértelmű szabályozási keret, amely lehetővé teszi számunkra, partnerünknek a Messe Berlinnek és a kiállítóknak, hogy részletes terveket készítsünk az IFA 2020-ra vonatkozóan.”

Hogy az IFA 2020 kiállítás milyen végleges formában valósul meg, azt majd meglátjuk, de igen valószínű, hogy része lesz egy fokozott online jelenlét, és az, hogy a világ mindinkább rászokik a távkommunikációhoz és távmunkához. Ezek révén a kiállatás valójában akár több érdeklődőt is elérhet, mint korábban.

Frissítés:

Dirk Koslowski az IFA igazgatója, egy Twitter videóban enged bepillantást abba, hogy mi is várható az idei kiállítás kapcsán. Az igazgató ebben arról biztosít, hogy a koncepció „lényegében egy fizikai rendezvényre épül”, vagyis azt tervezik, hogy Berlinben a a vásárhelyszínén fizikailag felállítják a rendezvényt – elsőként a koronavírus-járvány kitörése után.  Ez azt jelenti, hogy össze akarják hozni a médiapartnereket, az iparági szereplőket és a kereskedőket a világ minden tájáról, hogy megismerhessék az új termékeket és útjára bocsáthassák új technológiáikat. De azok számára, akik például az utazási korlátozások miatt fizikailag nem lehetnek majd ott Berlinben, a kiállítás virtuális lesz. Még zajlik az ötletelés, hogy miként vonják be és integrálják mindezt az IFA-ba.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .