Netflix: a Microsoft lesz a partner az olcsóbb díjcsomaghoz

Az új, hirdetésekkel támogatott díjcsomag bevezetésében a Netflix „globális hirdetési technológiai és értékesítési partnere” a Microsoft lesz.


Miután 2022 első negyedében előfizetőinek száma 200 ezerrel csökkent – majd a 2. negyedévben a várt 2 millióval szemben már csak további 970 ezerrel – a múlthónapban a Netflix társ-vezérigazgatója, Ted Sarandos megerősítette, hogy a streaming szolgáltatás egy új, hirdetésekkel támogatott olcsóbb díjcsomagot vezet be. Ez a cég legfrissebb pénzügyi beszámolója szerint valamikor 2023 elején indul, de még nem tudni mennyi lesz a kedvezőbb díj. A piacvezető streaming videós tartalomszolgáltatás meglévő hirdetésmentes alap-, normál és prémium csomagjai persze megmaradnak, az ezekben kínált tartalmaknak egy része azonban nem lesz elérhető a hirdetésekkel támogatott díjcsomagot választók számára.

Reklám-támogatott_Netflix-Microsoft

A múlthéten a Netflix bejelentette, hogy a hirdetésekkel támogatott díjcsomag bevezetésében a Microsoft lesz a „globális hirdetési technológiai és értékesítési partnere”.

A Microsoft blogján a bejelentés kapcsán Greg Peters, a Netflix működési igazgatója úgy nyilatkozik: „A Microsoft bizonyítottan képes támogatni minden hirdetési igényünket az új, reklámokkal támogatott ajánlat közös kiépítésében. Ami még ennél is fontosabb a Microsoft rugalmasságot kínált, hogy idővel megújul mind a technológiai mind az értékesítési oldalon, valamint erős adatvédelmi biztonságot nyújt tagjaink számára.”

A megvalósítás kapcsán Peters megjegyzi: „Még nagyon az elején járunk és sok mindent kell kidolgoznunk. Hosszú távú célunk azonban egyértelmű: nagyobb választék a fogyasztók számára és prémium minőségű, a lineáris TV-nél jobb márkaélmény a hirdetők számára. Alig várjuk, hogy együtt dolgozzunk a Microsofttal az új szolgáltatás életre hívásában.”

Az együttműködés a Microsoft számára is jelentős haszonnal kecsegtet, legalábbis erre utal Mikhail Parakhin a cég „Web Experiences” elnökének nyilatkozata: „Ahogy elindul (a reklámokkal támogatott díjcsomag) a fogyasztóknak több lehetőségük lesz hozzáférni a Netflix díjnyertes tartalmaihoz. A hirdetési igényeikkel a Microsofthoz forduló marketingesek elérik majd a Netflix közönségét és prémium (internetre) csatlakozó TV-tárát. A Netflix által kiszolgált összes hirdetés kizárólag a Microsoft platformon keresztül lesz elérhető. A mai bejelentés a Microsoft adatvédelmi megközelítését is támogatja, amely az ügyfelek adatainak védelmére épül.”

A Netflix a hirdetésekkel támogatott megfizethetőbb díjcsomag bevezetésével reményei szerint képes lesz megfékezni és talán meg is fordítani az előfizetők elpártolását és ezzel fenntartani erős piaci pozícióját a streaming szolgáltatások egyre éleződő versenyében.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .