VIDAA: 8 évig kínál frissítést az okos TV platformhoz

A versenytársak példáját követve hivatalosan elkötelezte magát a Hisense is, hogy a VIDAA TV OS frissítését akár 8 évig biztosítja.


Az Amazon Fire TV, az Apple tvOS, a Google TV, az LG webOS, a Roku OS, a Samsung Tizen, a Titan OS, a TiVo OS és más okos TV platformok versenytársa a VIDAA OS, mely a Hisense és világszerte több mint 400 partnermárka – köztük a Loewe és a Toshiba –  30 milliót meghaladó csatalakoztatott készülékén működik.

Hisense VIDAA kiemelt

A VIDAA frissítési politikájával kapcsolatos év eleji Hisense közlemény szerint: „akár 8 évig kínál frissítéseket okostévé nézési platformjához”. Az egyelőre nem tisztázott, hogy a Hisense mely TV-i kapnak és hány VIDAA frissítést az említett „akár 8 év” alatt.

A közlemény megállapítja, hogy „a VIDAA 8 éves frissítési politikája élen jár abban, hogy a felhasználók olyan okos TV-élményt élvezhessenek, amely az igényeikkel együtt fejlődik. A biztonsági javításoktól kezdve az alkalmazásfrissítéseken át a teljesítményjavításokig a VIDAA ügyfelei egy jövőbiztos platform előnyeit élvezhetik.”

Tal Bone, a VIDAA termékfelelős alelnöke úgy fogalmaz: „Ez az akár 8 éves frissítési program tükrözi elkötelezettségünket az iránt, hogy olyan okos TV-élményt nyújtsunk, amely együtt növekszik a felhasználók igényeivel. Ez többről szól, mint a technológiáról – a könnyedség, a sebesség és a biztonság hosszútávú biztosításáról.”

A cég tehát a frissítésekkel új funkciókat, a streaming-alkalmazások kompatibilitásának fenntartását valamint hiba- és biztonsági javításokat ígér.

A Hisense újabb TV-i (az E8Q, U7Q PRO és U7Q, U8Q, az UXNQ és UXQ szériák) a VIDAA U7.6, U8.5 és U9 verziójával kerülnek forgalomba.

Az eddig is rendszeresen megújuló Android TV-re épülő Google TV következő verziója az Android 16 lesz. Az LG TV-k webOS platformjához 4 évig biztosított a frissítés, a Samsung Tizen OS pedig 7 évig frissül.

Az tévégyártók a reklámok jelentette bevételek miatt is frissítik okos TV platformjaikat, melyek naprakészén tartásával, új és újabb hirdetési formátumokat tudnak bevezetni.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.