Hisense: a foci EB szponzorációja megdobta a lézer TV-k eladását

A Hisense szponzorálta UEFA Euro 2020 foci EB miatt több mint tízszer annyi Lézer TV kelt el 2021 első felében, mint a tavalyi év azonos időszakában.


Nem meglepő, hogy egy termék vagy márka megjelenése egy milliók által követett, nagy nézettségű esemény jót tesz az üzletnek. Nem véletlenül költenek a cégek hatalmas összegeket például sportszponzorációra.

Hisense Lézer TV

A világ 4. legnagyobb tévégyártója, a Hisense számára úgy tűnik kifizetődő volt az UEFA Euro 2020 foci EB támogatása. A cég közleménye szerint 2021 januárja és júniusa között az előző év azonos időszakához képest több mint tízszer annyi Lézer TV-t („Laser TV”) adtak el világszerte (Kínát nem számítva). A szponzorálással a „Hisense 100′ Laser TV” címszó alatt olyan funkciókat népszerűsített, mint a nagy képernyő, az Ultra HD felbontás, a kiváló képminőség és a magával ragadó hangzás. A piaci siker különösen az európai piacon volt kiemelkedő a közlemény szerint.

A Hisense által a CES 2019-en bemutatott 4K Smart TriChroma Laser TV lényegében egy lézer fényforrású vetítőrendszert takar. Hazánkban 2020-ban került forgalomba a 100L5F-B12 típusjelű modell, ami egy 254 centis (100”) a környezeti fény visszaverődését gátló képernyőből és egy Ultra HD képet előállító ultra rövid vetítési távolságú vetítőből áll. Az utóbbiba TV vevőt (tuner) építenek és VIDAA U4.0 okos TV platformot a legnépszerűbb applikációkkal (Amazon Prime Video, Netflix, YouTube és más globális és regionális alkalmazások) így indokolt a „TV” címke a projektor helyett. A 4K felbontás és a szélesebb reprodukált színtartomány mellett támogatottak a HDR tartalmak és a Dolby Atmos hangformátum is. A gyors mozgások megjelenítésének tisztaságát MEMC (interpolációs képkocka-többszöröző) technológia segíti, a néző szemét pedig alacsony kékfény kibocsátás védi. Az X-Fusion™ technológiájú lézer fényforrásra több mint 25.000 órányi élettartamot ígér a gyártó.

A Hisense világszerte 16 K+F központot és 17 gyártóbázist fenntartva tovább folytatja a technológiai innovációt olyan területeken, mint a chiptervezés és a mesterséges intelligencia alkalmazása.

A cég sportmarketing iránti változatlan elkötelezettségével tovább igyekszik növeli ismertségét, és persze az eladásokat is. Jövőre a női UEFA Euro 2022 foci EB majd a 2022-es katari FIFA-világbajnokság egyik főszponzora a Hisense lesz.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .