Panasonic: sajtóközlemény a szárnyra kapott téves hírről

1. Oldal

A Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe Fióktelep illetékes marketingvezetője közleményben cáfolja, hogy a Panasonic a plazma és LED LCD TV-k gyártásának, fejlesztésének és marketingjének leállítását tervezné.
A Panasonic Marketing Europe GmbH South-East Europe Fióktelep marketing menedzsere Müller Endre közleményében arról tájékoztat: „Tudomásukra jutott, hogy az elmúlt hetekben egy tévhír kapott szárnyra a médiában a Panasonic televíziók értékesítési stratégiájáról.”

A nyilvánvaló félreértéseket tisztázandó a közlemény leszögezi: „a Panasonic sem a plazma, sem a LED LCD televíziók gyártását, illetve az ezen termékekhez kapcsolódó termékfejlesztést és marketing tevékenységet nem tervezi leállítani.”

A Panasonic nem tervezi a kiváló NeoPlasma TV-k gyártásának és fejlesztésének leállítását
A Panasonic nem tervezi a kiváló NeoPlasma TV-k gyártásának és fejlesztésének leállítását


A közlemény még hozzáteszi: „A Panasonic érvényben lévő termékfejlesztési és értékesítési stratégiájának kiemelt célja a hatékonyság növelése. Terveink szerint a televízió üzletág 2012-re, a képernyőgyártás pedig – az ebben az évben végrehajtott mélyreható átszervezésnek köszönhetően – rövidesen jövedelmezővé válik.

Annak érdekében, hogy a folyamatosan változó piaci igényeknek megfeleljen, a Panasonic továbbfejleszti gyártó kapacitásait. A technológiai fejlesztésben élenjáró vállalatként a nagy méretű plazma képernyők előállítására – a 42-től 152 colig (107-től 380 cm-ig) terjedő képernyőméretre –, valamint LCD képernyői méretének további növelésére koncentrál. Az így kiegészült termékválasztékot jövőre tervezzük a piacra bevezetni.”

Kapcsolódó linkek:

Nem használja a Sanyo márkanevet a Panasonic
Panasonic: a veszteségek miatt csökkenő TV gyártás
Nagyobb és okosabb Panasonic LCD és plazma TV-k 2012-ben
A Panasonic is kiszervezi jövőre a TV panelgyártást

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .