Samsung: idén több mint 5 millió QLED TV kelt el és ez jövőre megduplázódhat

A Samsung 2019-es céljánál több, 5,4 millió QLED TV-t értékesített főleg az utolsó negyedévi akciók révén, és jövőre 10 millió készülék eladását várja.


A PulseNews beszámolója iparági forrásokra hivatkozva közli, hogy a Samsung Electronics idén becslések szerint összesen 5,4 millió QLED TV-t értékesített a világpiacon (az alábbi baloldali grafikon mutatja az egyes negyedéves eladásokat).

Forrás: PulseNews

Már az első hat hónap eladásai is több mint megduplázódtak az egy évvel ezelőttihez képest, ahogy az utolsó negyedévé is a Black Friday őrületnek köszönhetően. Csak a november 25. és decemberig 1. közötti héten 290.000 Samsung QLED TV-t értékesítettek az USA-ban és Európában együttesen.

A piaci elemzők most arra számítanak, hogy a kiszállításra kerülő QLED TV-k mennyisége jövőre 10 millióra növekedhet a bővülő termékválasztékkal köztük óriás méretű képernyőjű készülékekkel. Erre utalhatnak a nemrégiben bejegyeztetett „Zero Bezel”, „Infinity Screen” és „Dual LED” védjegyek.

A Samsung 30%-os globális tévépiaci részesedését részben annak köszönheti, hogy a 2.500 dollárt (kb. 750.000 Ft) meghaladó áru prémium TV-k piacán a Samsung Electronics az év első kilenc hónapjában 50,5%-kal megőrizte vezető szerepét. Részesedésük a 190 centis (75 hüvelykes) vagy nagyobb képernyőjű szuper méretű TV-k között 50,7%, a 8K TV-k piacán pedig 87,9%.

Az igen magas árak ellenére gyorsan növekszik a szuper méretű TV-k iránti kereslet. Az IHS Markit piackutató cég becslései szerint a tévéképernyők átlagmérete 2023-ra 123,7 centire (48,7 hüvely) növekszik, a 2017-es 108,4 centiről (42,7 hüvely).

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .