Loewe: újjáéleszti a márkát egy befektetési cég

A tavaly csődbe ment Loewe kész újra beszállni a szórakoztatóelektronikai üzletbe, miután a Skytec Group Ltd. nevű befektetési cég megvásárolta.


A WhatHiFi cikke szerint az új tulajdonos Skytec Group Ltd. célja nem a fennmaradt eszközök egyszerű leszerelése és eladása – ahogy azt sokan várták -, hanem a Loewe márka régi fényének visszaállítása.

A Loewe tavaly júniusban ment csődbe évekig tartó pénzügyi nehézségeket követően. Az először 2013-ban csődhelyzetbe került cég 2014-ben új befektetővel menekült meg, de kizárólag csúcskategóriás termékekre koncentráló üzleti modelljével nem állta a versenyt az agilisabb és olcsóbb ázsiai márkákkal.

A cég legutolsó csúcstévéi akár már OLED képernyővel, egyedi igényeknek megfelelő hanggal és különféle művészi design megoldásokkal voltak kaphatóak. De ezek az ázsiai gyártók nem éppen olcsó OLED TV-ivel szemben is versenyképtelenül drágák voltak. Ráadásul a Loewe megfelelő okos TV platformpartner hiányában nem tudott elérést biztosítani az olyan népszerű videós streaming alkalmazásokhoz, mint a Netflix.

A Skytec elmondása szerin jelenleg 45 Loewe alkalmazottat foglalkoztat a cég korábbi székhelyén, Kronach-ban, de már épül egy új központ. Tervek szerint a Loewe gyorsan újra nemzetközi szórakoztatóelektronikai márka kíván lenni, először helyreállítva a korábbi beszerzési láncokat. A menedzsment reméli, hogy a cég meglévő termékportfóliójának nagy része áprilisban ismét kapható lesz, és új termékkínálatot köztük TV-ket és audiokészülékeket mutathat majd be a berlini IFA 2020 kiállításon.

Vladislav Khabliev, a Skytec vezérigazgatója egy még decemberben megjelent sajtóközleményben kijelentette, hogy a Loewe helyreállítja kapcsolatait korábbi partnereivel, köztük az OLED paneleket szállító LG Display céggel. Khabliev hozzátette, hogy a Loewe és a Hisense partneri viszonya valószínűleg „a jövőben megmarad és még kibővül” is. Khabliev szerint a Loewe a Hisense segítségével igyekszik termékeit a lehető leghamarabb elérhetővé tenni.

A vezérigazgató azt mondta: „Gyorsan meg akarjuk kezdeni az új termékek fejlesztését a hagyományos helyen Kronachban. Célunk, hogy a Loewe-t a kifinomult fogyasztói elektronika nemzetközi prémium márkájává tegyük. Addig a folytonosságot a bizonyítottan magas termékminőséggel garantálhatjuk a kereskedelem és a végfelhasználók, valamint a márka rajongói számára. Ez erős jelzés kiskereskedelmi partnereinknek is, akik a jövőben továbbra is támaszkodhatnak a Loewe-re, ami az elegáns szórakoztatásról és az ikonikus „Engineered in Germany” dizájnról szól.”

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..