Panasonic múlt és jövő

1. Oldal

Sajtótájékoztató 2004. április 26
A Panasonic Magyarország Kft. ma sajtóbemutató keretén belül adott számot múlt évben elért eredményeiről, és egy kis kiállítással egybekötött bemutatón láthattuk és hallhattuk a 2004-es termékkínálat új darabjait.

Az esemény jelentőségét jelezte, hogy a sajtótájékoztatón részt vett a magyarországi cég valamikori első embere, a ma már a Panasonic közép- és kelet-európai regionális cégét vezető Toshibumi Tanimotó is.

Stark István vezérigazgató, Toshibumi Tanimoto regionális ügyvezető és Viktor Eszter marketing koordinátor
Stark István vezérigazgató, Toshibumi Tanimoto regionális ügyvezető és Viktor Eszter marketing koordinátor


A tavalyi év eredményeiről Stark István vezérigazgató tartott rövid előadást, melyből kiderült, hogy a Panasonic több mint 11 milliárd forint értékben adott el szórakoztatóelektronikát és ez 9%-al több mint a 2002-es hasonló adat. A növekedés jórészt annak volt köszönhető, hogy ötször több plazma TV-t és képernyőt, háromszor annyi DVD rekordert, és kétszerte több LCD vetítőt sikerült értékesíteni. Igazi büszkeségre adhat okot, hogy a GFK adatai szerint a Panasonic egyaránt 60-60 %-os piaci részesedéssel vezető a plazmák és a DVD rekorderek hazai eladásában.

A sajtótájékoztató második részében Jüngling Gábor szórakoztatóelektronikai termékfelelős mutatta be röviden a Panasonic idei újdonságai közül VIERA fantázianevű plazma és LCD TV-ket, a LUMIX fényképezőgépeket és a D-Snap multifunkcionális eszközöket.

Panasonic VIERA plazma és LCD TV-k kepalairas=Panasonic VIERA plazma és LCD TV-k
Az új készülékek heteken belül megjelennek az üzletekben. A várható újdonságokról olvashat az alábbi hírekben:

Jönnek a Panasonic új VIERA plazma és LCD TV-k
Új Panasonic DVD rekorderek műszaki jellemzői
A Panasonic új DVD-S47, DVD-S27 alap DVD lejátszói
Új Panasonic SA-XR50, SA-XR30 AV erősítők
Újabb Panasonic DIGA DVD rekorder a DMR-E95

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .