Változik a Philips, de továbbra is erős marad a szórakoztatóelektronikában

1. Oldal

A „Next Simplicity” elnevezésű sajtótájékoztatót tartotta a Philips idei egyik legfontosabb hazai eseményének az új elnök-vezérigazgató Benedikt Laux.
A változások lényegét nyitóbeszédében foglalta össze Benedikt Laux úr, ebből idézünk majd. A német származású több mint 14 éve a Philips kötelékében dolgozó menedzser 2006. júliusától irányítja a cég magyarországi és közép-európai tevékenységét, és tölti be az elnök-vezérigazgatói posztot. Egyébként a cég közép-európai központja Prágából Budapestre költözött.

A Philips új területek felé irányítja figyelmét a jövőben. Ez év augusztusában a cég félvezetők fejlesztésével és gyártásával foglakozó vállalata a Philips Semiconductors 80,1%-os részesedése eladásra került. „Ez sokkal több, mint egy tranzakció, ez talán a legfontosabb mérföldkő a Philips számára a változás hosszú útja mentén, és egy új fejezet kezdete.”

Nagy lépés ez, mely a cég profilváltásának számít, és nem először történik meg története során. Mostantól a Philips a következő gazdasági hullám, az egészség és az egészséges életmód (Well-being) kurzusához alkalmazkodik. Olyan céggé válik, mely értelmes innovációk révén továbbra is elkötelezett az emberek életminőségének javításában. „Sokkal erőteljesebben koncentráljuk erőforrásait arra, hogy értéket teremtsünk a világgazdaság, a szociális és demográfiai trendek legfontosabbjainak némelyikéből: a jobb egészügyi ellátás és az egészséges életmód igényéből, az energiatakarékos megoldások iránti szükségletből, például a világítás területén, és a fogyasztók életstílus-élmény iránti vágyából.”

Philips_sense_and_simplicity_180x180.jpgAmi a portálunk olvasói számára fontos, és ezt a sajtótájékoztatót követő személyes beszélgetés során Benedikt Laux úr meg is erősítette, a Philips továbbra is aktív szereplője kíván maradni a szórakoztatóelektronikai piacnak, csak sokkal inkább a prémium szegmensbe tartozó termékekkel kíván megjelenni. A márka azzal kíván kitűnni versenytársai közül, hogy értelmet, érzelmet és egyszerűséget ígér az erre utaló a „Sense and Simplicity” szlogen jegyében. Vagyis különleges, a használati élményt szolgáló technikai újításokkal rendelkező, igényes formatervezésű és egyszerűsen használható termékeket ígérnek.

A sajtótájékoztató szórakoztatóelektronikai termékbemutatóján láthatóak voltak a Philips Ambilight síkpaneles televíziói, köztük az év legjobb High-End LCD TV-je EISA díjat elnyert 37PF9731D3046. és ott volt az idei CES fejlesztési díjat elnyert HTS9800W3029 házi-mozi rendszer is.

Kapcsolódó linkek:

A Philips két EISA díjat nyert idén Flat televízióival
Philips 107 centis 3D LCD képernyők
Philips HTS9800W: a falra akasztható házi-mozi rendszer
Philips: új síkpaneles TV-k innovatív technológiákkal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .