A Toshiba későbbre halasztotta OLED TV-je piaci megjelenését

1. Oldal

A Toshiba bejelentette, hogy egyelőre félreteszi a szerves fénykibocsátó diódás (OLED) képernyőjű ultra-vékony TV 2009-2010-re tervezett megjelenését a tömeggyártás költsége miatt.
Áprilisban a Toshiba már bejelentette OLED TV-jét, melyet a 76 centis (30 Inch) méretkategóriában a 2010 márciusában záródó üzleti évben kívánt piacra hozni. Most ez a terv látszik későbbre tolódni az egyelőre túl költséges tömeggyártás miatt.

OLED_Toshiba_Matsushita_500px.JPG
A Toshiba szóvivője Keisuke Ohmori elmondta, hogy cége továbbra is ragaszkodik terveihez, miszerint jövőre már kisméretű OLED kijelzőket értékesít mobiltelefonokhoz, és figyeli a piaci folyamatokat, valamint a technológiai fejlődést, hogy lássák az OLED TV előállítás üzletileg mikor válik később lehetővé.

Képernyő és TV gyártók továbbra is a növekedés lehetséges hajtóerejeként tekintenek az OLED képernyőre, mely fényesebb képet állít elő, ugyanakkor kevesebb teljesítményt igényel, és vékonyabb, mivel nincs szükség az LCD-nél megszokott háttérvilágításra.

A rivális Sony már árulja 28 centis (11 Inch) OLED TV-jét, ami a korlátozott fejlesztési és gyártási költségek miatt egyelőre csak havi 2000 példányban készül.

Kapcsolódó linkek:

SED: a Canon már inkább az OLED-ben lát fantáziát?
Sony: az első OLED TV decemberben kerül piacra
2012-től már versenyre kel az OLED TV az LCD TV-vel
A Toshiba/Matsushita OLED prototípus, és termékbejelentés 2009-re
Hogyan működik az OLED?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .