MinDig TV Plusz: bővül az AH hibrid TV szolgáltatása

1. Oldal

Az Antenna Hungária a jövő évi Foci EB és Olimpia közvetítései kapcsán további lehetőségeket kínálna a tévénézőknek, tartalomszolgáltatóknak és hirdetőknek a hibrid (HbbTV) szolgáltatás bővítésével, fejlesztésével, annak felhasználóbaráttá tételével.
Az Antenna Hungária (AH) 2013-ban indította el a MinDig TV Plusz HbbTV tesztjét. Azóta a hibrid TV szolgáltatást más európai országokhoz hasonlóan nálunk is egyre többen szeretik meg és használják. A népszerűség oka, hogy a TV csatornák kiterjesztésére szolgáló, a műsorokat az interneten át elérhető interaktív tartalmakkal kiegészítő szolgáltatást könnyű kezelni a HbbTV funkcióra képes készülékek távirányítójával.

MinDigTV_Plusz.jpg
Ma már közel félmillió fentieknek megfelelő HbbTV képes okos TV van a hazai háztartásokban. 2013 óta az okos TV-k zömében működik a funkció, és már több mint 200 ezer készüléknél használták is a HbbTV szolgáltatást. Míg 2014-ben még csak az okos TV-k tulajdonosainak 10 százaléka, addig 2015-ben már 40 százaléka használta a szolgáltatást. A HbbTV képes készülékek átlagára pedig egyre csökken.

Az AH saját mérése szerint átlagosan mintegy napi 3.000-szer nyomják meg a MinDig TV Plusz szolgáltatás piros gombját, az MTVA HbbTV portáljánál, a 2014-ben elindult Médiaklikk esetében 60-70 ezer ez a szám.

Az AH a jövő évi kiemelt sporteseményekhez (Olimpia, foci EB) kapcsolódóan interaktív, folyamatosan frissülő applikációkat tervez.

Kapcsolódó linkek:

MinDig TV Extra: novembertől változik a csatornakínálat
Nő a HbbTV szolgáltatást használók köre idehaza is
MinDig TV Plusz: az Antenna Hungária hibrid TV-s tesztadása

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .