Stagnál az amerikai DVD piac

1. Oldal

A DEG (Digital Entertainment Group) legfrissebb adatai szerint az idei első félévben nagyjából ugyanannyit költöttek az USA-ban DVD hardverre és szoftverre azaz műsoros lemezre, mint 2005-ben.
A DEG által nyilvánosságra hozott számadatok, melyek részben a CEA-tól (Consumer Electronics Association) származnak, azt mutatják, hogy közel 14 millió DVD lejátszót adtak el az USA piacán 2006. első félévében, s ez nagyjából ugyanannyi, mint amennyi a tavalyi évben volt.

USA DVD hardver eladások
USA DVD hardver eladások


A kezdetek óta eddig eladott több mint 175 millió asztali és hordozható DVD lejátszó, „egydobozos” házi-mozi rendszer, DVD/TV, DVD/Videomagnó kombi-készülékek révén 84 millió amerikai háztartásban van már DVD lejátszó eszköz. Körülbelül a DVD tulajdonosok 52 százalékának több lejátszója is van a bővülő termékválaszték következtében.

Észak-amerikai DVD-Video szoftwer kiszállítások
Észak-amerikai DVD-Video szoftwer kiszállítások


2006. első felében több mint 740 millió DVD-t szállítottak ki a kiskereskedelembe a Kaplan, Swicker & Simha által a DEG nevében szolgáltatott számadatok szerint. Ez a tavaly kiszállított 772 millióval összehasonlítva enyhe, 4 százalékos visszaesést jelent. A DVD formátum indulása óta 6,3 milliárd lemezt szállítottak le, és több mint 60.000 DVD címből válogathatnak már a vásárlók.

Kapcsolódó linkek:

CES 2006: 2005-ben kevesebbet költöttek az amerikaiak otthoni videózásra
Hollywood fejőstehenének kezd elapadni a teje
A DVD eladások még növekszenek
Tovább tart a DVD lendülete
A DVD sikere töretlen

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .