Nem annyira fontos a 3D ismerte el egy Sony menedzser

1. Oldal

A Sony Computer Entertainment brit vezetője Fergal Gara szerint főleg a szemüvegviselés zavarja a fogyasztókat, és ezért nem „kiemelkedően fontos” számukra, hogy otthon 3D tartalmakat nézzenek.
3D_szemuveg_200px.jpgFergal Gara az Egyesült Királyságbeli Sony Computer Entertainment feje a Eurogamer expo kiállításon elismerte el: „A fogyasztók döntik el mennyire fontos a 3D, és azt kell, hogy mondjuk, a fogyasztók úgy döntöttek ez idő szerint nem kiemelkedően fontos.”

Gara persze elsősorban a játékoknál használt 3D-ről beszélt, de hozzátette, úgy gondolja, ugyanez vonatkozik más (3D képmegjelenítési) területekre is, és ez – szerinte – nagyrészt a szemüvegviselés „zavaró tényezőjének” tudható be.

„Akár filmeket akár játékokat néz valaki, nem nagyon népszerű otthon szemüveget hordva így fogyasztani a 3D-t. Ez tény.” Mondta mindezt Gara, aki nem részletes kutatásokra hivatkozik, és úgy véli, különbség van aközött is, hogy odafigyelve vagy inkább alkalomszerűen néz valaki 3D-t. Egy moziban ugyanis az emberek kizárólag a vetítővászonra koncentrálnak, odahaza viszont néha rápillantanak a számítógépükre, táblagépükre vagy szünetet tartanak egy kicsit, vagyis nem folyamatosan a képernyőn van a tekintetük és ekkor mindenképp zavaró a 3D szemüveg.

Gara szerint még nincs meggyőzően működő szemüveg-nélküli 3D képmegjelenítő technológia és szkeptikusan nyilatkozott arról is, hogy lesz-e valaha ilyen.

Mindez persze nem jelenti azt, hogy a jövőben a Sony ne kínálna a 3D képmegjelenítést és szórakoztatást kiszolgáló tartalmakat és készülékeket.

Kapcsolódó linkek:

Sony HX95: az új csúcskategóriás LED LCD TV
Sony KD-84X9005: 213 centis QFHD (4K) TV az IFA 2012-n
Siker a 3D televíziózásnak az olimpia 3D közvetítése?
Sony: passzív 3D TV egyelőre nem lesz Európában
Probléma a 3D-vel

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .