Paramount+: 2021-ben indul a ViacomCBS globális streaming szolgáltatása

Az ikonikus hollywoodi filmstúdió nevét felhasználó Paramount+ a szórakoztatás mellett elő sportot és híreket is kínálva 2021 elején indul.


A Disney streaming szolgáltatása a Disney+ tavaly novemberi indulása és ez év augusztus eleje között már több, mint 60 millió fizető előfizetőt gyűjtött, és tegnap óta már elérhető Belgiumban, Luxemburgban és az északi országokban (Dánia, Finnország, Grönland, Izland, Norvégia és Svédország) is. A Warner Bros. és az HBO filmjeivel és sorozataival május 27-én elindult az HBO Max, a Universal (valamint a Focus Features, a DreamWorks és az Illumination) alkotásaival pedig a július 15-én elstartolt NBCUniversal Peacock szórakoztatja a nagyérdeműt egyelőre még csak az USA-ban.

2021 elején az USA-ban elérhető CBS All Access átnevezésével és szélesebb tartalomkínálattal indul a Paramount+, aminek globális bevezetése szintén 2021 elején kezdődik kezdetben Ausztráliában, Latin-Amerikában és az északi országokban.

Bob Bakish, a ViacomCBS elnök-vezérigazgatója szerint: „A Paramount egy a fogyasztók által világszerte szeretett ikonikus és legendás márka, és szinonimája a minőségnek, az integritásnak és a világszínvonalú mesemondásnak. A Paramount+ révén örömmel hozunk létre egy globális streaming márkát a széles tartalomkínálatú fizetős szegmensben, ami a ViacomCBS portfólió teljes szélességére és mélységére támaszkodva tartalmak rendkívüli tárházát kínálja mindenki örömére.”

A Paramount+ egy direkt fogyasztói streaming szolgáltatás lesz, népszerű TV-s platformokon futó applikációkkal elérést biztosítva a Paramount Pictures filmjeihez, valamint a Showtime, a CBS, a BET, az MTV, a Comedy Central, a Nickelodeon és a Smithsonian tévéműsoraihoz. A cég szerint induláskor több mint 30.000 filmet és műsorepizódot kínál majd a szolgáltatás. Kizárólagosan a Paramount+ szolgáltatáson kerülnek bemutatásra például a Showtime olyan eredeti tartalmai, mint az Xbox játékon alapuló Halo, az American Rust és a First Ladies.

A médiaóriás ViacomCBS is beszáll tehát a globális streaming versenybe. A nemzetközi piacokon ez azt is jelenti, hogy a cég nagy valószínűséggel elkezdi visszavenni eddigi partnereitől – mostantól például a versenytárs HBO-tól – olyan népszerű műsorait, mint a Ray Donovan, A viszony (The Affair), a Dexter és a Diane védelmében (The Good Fight).

Jelenleg nem tudni, hogy a Paramount+ tervezi-e kínálni tartalmait 4K HDR képminőséggel illetve Dolby Atmos hanggal.

Egyelőre az új szolgáltatás ára sem ismert. A CBS All Access az USA-ban havi 6 dollárba (kb. 1.800 Ft) kerül hirdetésekkel és 10 dollárba (kb. 3.000 Ft) hirdetések nélkül. Ezek az árak minden bizonnyal változnak majd.

Kapcsolódó tartalmak kereséséhez az alábbi címkék használatát javasoljuk.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .